V soukromém podnikání jde v první řadě o to, aby se k němu přilákal dostatek platících zákazníků, od kterých lze očekávat dostatečně vysokou útratu postačující k tomu, aby se ono podnikání vyplácelo. Jakmile takoví zákazníci scházejí, může se jakýkoliv byznysmen snažit třeba i sebevíc, a přesto se mu jeho firma dříve či později zhroutí jako domeček z karet.
Ale pokud už jste někdy zkoušeli hledat zákazníky na vlastní pěst, určitě mi dáte za pravdu, že to nebyla rozhodně žádná slast. Že to byla dost možná i dlouhatánská řada marných pokusů a neúspěchů, jež na optimismu rozhodně nepřidávaly.
A proč jste takové nezdary zažívali, i když jste se snažili třeba i sebevíc? Proč se vám nedařilo nalákat třeba dostatečně hojnou internetovou veřejnost? Dost možná jenom proto, že jste na to nešli správně. Že jste si zvolili způsoby oslovení takové veřejnosti, které prostě nefungují nebo aspoň za daných okolností nezafungovaly. Zatímco kdybyste byli bývali vsadili třeba na PPC reklamu…
A co že to PPC znamená? A co je PPC kampaň a proč právě na tuto sázet a využívat ji?
Je to ve své podstatě docela prosté. Reklama je reklama, a PPC znamená, že se tu platí pouze za počet prokliků, tedy za to, kolik lidí taková reklama přiláká a zaujme natolik, aby na ni kliknuli ve snaze dozvědět se víc.
Taková reklama se financuje pouze podle počtu kliknutí, a proto tu nikdo zbytečně nepřeplácí a nekupuje v její podobě onoho známého zajíce v pytli.
A když se k takovéto efektivní reklamě, u které je zřejmé, že osloví už i jenom díky svému ideálnímu umístění v internetových vyhledávačích početné zástupy lidí, přidá ještě SEO – online, tedy kvalitně provedená optimalizace pro internetové vyhledávače, má podobně propagovaný podnikatel či firma vyhráno.
Protože tak se seženou zákazníci nejjistěji. A zákazníci znamenají vytoužené příjmy, obrat a zisk.