Mají je rádi



Výzkumy ukazují, že nejen zákazníci, ale v podstatě všichni lidé reklamní předměty doslova milují. Důležité je rovněž zjištění že tyto předměty lidi nezajímají pouze jako dárek, ale většinou i jako užitečný předmět, z čehož pro firmy a společnosti vyplývá, že se v podstatě jedná o dlouhodobou reklamu s trvalým účinkem. Zajímavou skutečností, která z průzkumu vyplynula, je, že nejvíce se radují z každého takového dárku ženy. A protože právě ženy si bez tašky nikdo z nás v podstatě neumí ani představit, rozhodli jsme se zavést jako jeden z reklamních a propagačních materiálů potisk tašek.

Co ukazují průzkumy

Lidé se při již zmíněném průzkumu vyjadřovali o reklamních materiálech asi v tom smyslu, že mnozí vítají reklamní předměty s reklamním poselstvím, že by je rádi dostávali častěji, že v nich mají trvalou připomínku na dárce, na kterého si proto také mnohem častěji vzpomenou, než kdyby reklamní dárek neobdrželi. Lidé se rovněž velmi kladně vyjadřovali o svém vztahu k produktům, na kterých je uveden odkaz na kontakty dárce pro případ jejich budoucího využití. Toto vše je dobré si neustále uvědomovat a zásobit se reklamními předměty.