Pokud zásilka, která do vaší schránky právě dorazila, neodpovídá vašim představám, a především tomu, co jste si objednali, tak se rozhodně nenechejte odbýt a žádejte okamžitou nápravu – zaslání nového, kvalitního zboží anebo navrácení peněz. Za ubohým stavem vaší zásilky mohou být dva možné faktory.
Za prvé může jít o to, že váš prodejce ani netuší, v jakém stavu jeho zásilky chodí k zákazníkům. Tím spíše, pokud se jedná o tiskoviny, které nejsou mnohdy vůbec zabalené do plastových obálek. Mnoho vydavatelů se totiž domnívá, že jejich noviny či časopis dorazí v pořádku k předplatitelům i bez jakéhokoli balení. Tak to ovšem vůbec být nemusí.
A za druhé může jít o to, že prodejce moc dobře ví, že jeho zboží po náročné cestě nebude vypadat moc dobře, ale snaží se za každou cenu ušetřit na balení a sází na to, že se zákazníci neozvou, tím spíše, když se nebude jednat o nijak cennou zásilku.
Ať už je to však tak či onak, rozhodně byste se neměli nechat odbýt. V každém případě byste měli dát svému prodejci a distributorovi najevo, že s takovým stavem zásilky se rozhodně nespokojíte, takže vám buď dodá kvalitní tisk anebo už s vámi dále nemusí počítat.
Vždyť rozumný obchodník by si měl počínat právě obráceně. Měl by dělat všechno proto, aby jeho zákazníci byli s jeho zbožím spokojeni, ať už stojí pár korun anebo tisíce. Vždy by mělo být zboží kvalitně zabaleno, aby na místo určení dorazilo v pořádku. A pokud mluvíme o kvalitním balení, tak je to takové, které si hravě poradí i se zvýšenou vlhkostí, s deštěm, blátem či zvědavými pošťáky, kteří by si případně chtěli přečíst váš objednaný časopis ještě před vámi. Pokud totiž bude zabalen v plastové obálce, tak se jim to rozhodně nepodaří. A stejně tak váš tisk nenavlhne, nezmokne ani se neušpiní. A to je přesně to, co od kvalitního balení všichni očekáváme.