Dokážete namontovat svítidla, vymalovat byt, položit profesionálně koberec, obkládat koupelnu keramickými obklady, připevnit poličku či zrcadlo na zeď anebo smontovat skříň zakoupenou v obchodě s nábytkem? Pak byste se možná uživili i jako hodinový manžel. Po těchto lidech je docela poptávka, protože mnozí z nás buď nejsou dostatečně zruční, anebo nemají pro tuto práci potřebné vybavení, případně jim schází fyzická kondice.
Kdo nabídku vaší činnosti ocení
Ženy samoživitelky – ženy s dítětem, které nemají možnost oslovit nějakého šikovného kutila, a nemají tolik financí, aby si mohly dovolit kontaktovat specializovanou firmu, by mohly mít zájem o občasné činnosti tohoto typu, s nimiž si samy neporadí. Výhodou hodinového manžela bývá značná flexibilita a nezávislost na pevné pracovní době a pracovněprávních vztazích s nějakým zaměstnavatelem.
Senioři – do podobné skupiny patří i senioři, kteří se někdy mohou dostat do svízelné situace a potřebují někoho, kdo například přijede v neděli dopoledne a nebude za své služby inkasovat přehnané sumy.
Propagujte vaše služby na Internetu
Poptávka po hodinových manželích je nejvyšší na Internetu. Je to celkem logické, protože inzerce v médiích je pro tyto osoby příliš nákladná, zatímco Internet dokáže přilákat zákazníky za mnohem levnější investice. Vystačíte pouze s webovými stránkami, ošetřenými PPC reklamou v Brně a samozřejmě kdekoli jinde, např. PPC v Praze. Kromě reklamních bannerů se může hodit ošetřené SEO, aby vás vyhledávače umístily do předních pozic a lidé si tak k vám našli cestu.
Efektivita reklamy na Internetu začíná být mnohem vyšší, než u reklamy mediální, například televizní, protože v televizi je nám spíše cokoli podsouváno a vnucováno, zatímco Internet využívá nástroje zejména až v okamžiku, kdy se o něco zajímáte a aktivně něco hledáte.